Pålidelig ejendomsservice København og omegn

Søger jeres boligforening en stabil og serviceminded samarbejdspartner inden for fast ejendomsservice i København og omegn? Så er I landet det helt rette sted. Hos Racoon har vi 24 års erfaring med vedligeholdelse af ejendomme i Storkøbenhavn. I kan derfor trygt overlade ansvaret for vedligeholdelse af jeres ejendom i vores erfarne hænder. Vi sikrer, at jeres ejendom er præsentabel og velfungerende – hele året rundt.

Ejendomsservice med
fokus på detaljen

Som beboere og bestyrelse ønsker I selvfølgelig en velfungerende ejendom, der samtidig er præsentabel både udvendigt og indvendigt – af hensyn til såvel beboere som gæster og kommende naboer. Men en praktisk og præsentabel ejendom kommer ikke af sig selv. Derfor er det alfa og omega med en pålidelig samarbejdspartner – og her kommer Racoon ind i billedet. Med over 20 års erfaring med indvendig og udvendig vedligeholdelse hos almene boligselskaber, andelsforeninger og ejerforeninger har vi prøvet lidt af hvert – uanset hvad er I altid sikret ejendomsservice med på fokus på detaljen.

Ejendomsservice i København og omegn.

Uddannet personale

Alle vores medarbejdere er klædt på til opgaven – om det er trappevask, løbende rengøring, oprydning, fejning eller facaderens. På den måde er I sikret den samme punktlighed og præcision – hver gang.

Racoons kunder indenfor ejendomsservice er i gennemsnit hos os i 15 år.

Tilfredse kunder

Hos Racoon samler vi på langvarige samarbejdspartnere. Vores kunder er i gennemsnit hos os i 15 år. Ganske enkelt fordi vores kunder altid er tilfredse med med vores arbejde.

Vi leverer ejendomsservice med fokus på kvalitet og kundepleje.

Kvalitet og kundepleje

Det er en tillidssag at vælge en leverandør af ejendomsservice. Derfor vægter vi kvaliteten og kundeplejen højt hos Racoon. Sådan sikrer vi jeres ejendom sammenhæng mellem forventning og resultat.

Kvalitetsbevidst ejendomsservice i København


Har I brug for ekstra hænder, der kan stå for den ugentlige trappevask i København? Feje gård og gade? Slå græsset og fjerne ukrudt fra bedene? Stå for løbende småreparationer? Eller har I helt andre krav og ønsker til vedligeholdelse og service af jeres ejendom?

Uanset hvad kan I med ro i maven kontakte Racoon – vi har professionelle ansat til at håndtere alle opgaver inden for ejendomsservice. Om I har brug for en vicevært, ejendomsservicetekniker eller gartner til at sørge for de grønne områder, har vi mandskab til at varetage opgaverne. Alle vores ansatte er uddannet til opgaven og har mange års erfaring med vedligeholdelse af ejendomme i alle størrelser.

Beskidte trappeopgange. Uklippede græsplæner. Ukrudt i bedene. Overfyldte tagrender. Defekte varmefyr. Den slags er fortid med Racoon på opgaven. I får ejendomsservice til alle behov – altid med kvaliteten i top.

I får garanti for et stabilt samarbejde

Uanset hvilke opgaver I skal have varetaget, garanterer vi at levere det samme høje resultat – hver gang. Vi kvalitetssikrer jævnligt, de opgaver vi udfører for vores kunder, ligesom I altid bliver mødt af det samme mandskab.

Det er jeres forsikring for et stabilt samarbejde og tilfredsstillende resultat.

Typiske opgaver vores mandskab varetager hos ejendomme: 

  • Haveservice: ukrudtsbekæmpelse, beskæring, hækklipning og græsslåning
  • Vagtordning
  • Vedligeholdelse og småreparationer m.v.
  • Varmemesterfunktioner
  • Tilsyn med håndværkere
  • Bortskaffelse af storskrald
  • Udskiftning af lyskilder samt navneskilte
  • Håndtering og tilsyn med vaskerier
  • Vedligeholdelse af varmtvandsanlæg
  • Fejning af gade og gård samt opsamling af affald
  • Tømning og udskiftning af affaldsbeholdere
  • Snerydning

Jeres ejendom er med andre ord i de bedste hænder, når I vælger Racoon til at stå for jeres ejendomsservice. Er jeres behov ikke på listen, så tøv endelig ikke med at kontakte os. Vi har erfaring med alle former for ejendomsservice – hos Racoon er jeres boligforening altid sikret service fra ende til anden.

Vores andre serviceområder

Vi kan også stå for følgende ejendomsservice-ydelser: 

Jeres fordele som Raccoon-kunde

Skræddersyede aftaler – plads til fleksibilitet

Når vi varetager ejendomsservice, er det som regel de samme typer opgaver, der skal tages hånd om. Hos Racoon er vi dog altid bevidste om, at der kan opstå opgaver, som er lidt mere ud over det sædvanlige. Derfor er vi altid fleksible og sørger for, at der er plads til særlige opgaver, der akut skal bringes i orden.

Overlad al ansvaret til os

Vælger I os som samarbejdspartner, skal I ikke bekymre jer om noget, når det kommer til vedligeholdelsen af ejendommen. Vi har erfaring med at stå for al kommunikation og kontakt til både beboere og eventuelle håndværkere – og vi tager selvfølgelig det fulde ansvar.

23 års erfaring – vi sikrer et rart miljø

Racoon har ydet ejendomsservice siden 1998. Gennem 23 år har vi været på alle typer opgaver i København og omegn. Det betyder, at I er sikre på, at vi kender opgaven på forhånd. Vi sørger altid for at levere effektivitet og kvalitet i vores arbejde.
Vi bruger de bedste redskaber. Ganske enkelt så udfører vi jeres opgave hurtigt og nemt.

På den måde kan fremover nyde godt af et trygt og ordentligt miljø.
Ved sygdom og ferie er vi stadig på pletten. Med vores erfarne team dækker vi også disse udfordringer. Der er derfor ingen grund til bekymring – vi klarer alt det praktiske.


4 grunde til at vælge Racoon til ejendomsservice

Ejendomsservice i København


Vi har 23 års erfaring


Vi har kun uddannet personale 


 Beboerne bliver altid mødt af det samme mandskab


 Vi kvalitetssikrer jævnligt vores eget arbejde


Ofte stillede spørgsmål

Hvor ofte udfører I ejendomsservice?

Alt efter jeres behov skræddersyr vi en kontrakt, der passer til netop jer. Der er dog altid plads til fleksibilitet, da vi ved, at nogle opgaver er sæsonbetinget, eller behov pludselig kan opstå.

Hvad koster det at have fast ejendomsservice?

Når vi skal udregne en pris, foregår det altid efter, vi har haft en grundig snak med jer om jeres behov. Derfor er det også forskelligt fra ejendom til ejendom, da ikke alle ønsker de samme opgaver varetaget.

Har I faste procedurer?

Ja. Uanset hvem af vores medarbejdere, du bliver mødt af, er de alle uddannet i at håndtere procedurer og rengøringsremedier på samme måde. Det betyder, at vi altid leverer det samme resultat. Vores medarbejdere sætter sig altid ind i, hvordan tingene fungerer hos netop jer, så det bliver gjort på den rigtige måde – uanset om det er håndtering af skrald, jeres affaldsskakt eller noget helt tredje.

Bliver vi mødt af det samme personale hver gang?

Det er utrolig vigtigt for os, at I får en personlig service og føler jer i trygge hænder. I møder derfor altid det samme personale på ejendommen. Dermed lærer beboerne os hurtigt at kende. Det giver stor tryghed – især for de ældre beboere. Vi er jeres pålidelige partner.

Hvordan kan vi se, at det er jeres mandskab?

Alt vores ejendomsservice personale fra Racoon går i uniform og bærer ID-kort, så beboerne er sikre på, at det er os fra Racoon, der befinder sig i opgang, kælder eller gårdhave.

Vores glade kunder

Herunder finder du en lille udvalg af nogle af vores samarbejdspartnere, der dagligt lader os varetage både rengøring og service af deres ejendomme – dét være trappevask, vedligeholdelse af grønne områder eller noget helt tredje.


  • Wind administration er en af Racoons tilfredse ejendomsservice-kunder
  • Racoon har udført ejendomservice hos Vibo
  • Øens er en Racoons faste samarbejdspartnere indenfor ejendomservice
  • Racoon har udført ejendomsservice hos KAB
  • fsb har haft gavn og glæde af vores ejendomsservice.

Uforpligtende
& gratis tilbud

Vi svarer indenfor 24 timer